wtorek, 22 lipca 2014

Dzień Dobry :)

Jak się spało? Co wam się śniło? :)
A może jedliście już coś na śniadanie, albo macie taki zamiar?
Mam coś dla was. :*
Wystarczy chwila-5 minut. :)
Wyjmijcie z lodówki jakiś jogurt. W moim przypadku była to Truskawkowa Jogobella, ale każdy bierze to co lubi. ;)
Potrzeba jeszcze jakiś owoców. Najliepiej,aby to były borówki, albo jagody. Można jeszcze coś dołożyć np. banany (obojętnie, kto co lubi).
Sposób przygotowania:
1.Na talerzyk nalej jogurtu. Tak, aby zakrywał jego większą część.
2.Umyj owoce.
3.Nałóż na jogurt borówki, czy jagody.
4.Ozdabiaj wszystko owocami.:)
5.Zrób pamiątkowe zdjęcie i baw się przy zjadaniu tego wyśmienutego dania. ;)

Mam nadzieję, że chociaż raz to zrobicie. :D
Nie musi to być robione na śniadanie, może to też służyć jako deser.

Pamiętajcie, żeby pić dzisiaj dużo wody, gdyż możecie zemdleć.. Jeżeli gdzieś jedziecie nie zapomnijcie o piciu!  Przed chwilą u mnie na chodniku zemdlała starsza pani 50-60 lat, która jechała na rowerze. Więc lepiej uważajcie na siebie! ;)
Dobrego Dnia! ^ . ^

9 komentarzy:

  1. ja osobiście wolę jogurt naturalny, bo jest zdrowszy i tak do końca nie ufam jogobelli haha ale i tak fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tylko taki pod ręką, a się spieszyłam. ;)
      Dzięki. ;D

      Usuń
  2. Fajny Pomysł ^^ I Smaczny ;3 <3
    / Karola ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda pysznie :) ja zazwyczaj po prostu polewam owoce jogurtem :D
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł , ja lubię nawet podawać samej sobie takie dobre jedzenie haha :)
    Zapraszam na nowy post ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń